søndag 26. mai 2013

MANDAGSTEMA #85

 
Jepp! Det var igjen søndagskveld.
 Må innrømme at jeg har drøya litt før jeg logget meg på for å skrive ukas mandagstema.... :-)
Det har vært herlig sommervær her i helgen, og denne søndagen har væt trope-varm!!
Det har blitt mye sløving i skyggen - med favorittmusikk fra Spotify og iskald drikke :-)
Man må bare passe på å nyte slike dager, for det pleier ikke akkurat å være for mange av dem!
 
 
Ukas tema er som følger:
MIN MAI-BLOMST / MY MAY FLOWER
 
 
Her er min utvalgte Mai-blomst, en type Margeritt som jeg ikke har hatt tidligere. Syntes blåfargen var så fin :-) Den står og pryder verandaen i en stor krukke! Det vel ingen typisk mai-blomst, men er det så nøye, da?  :-)
 
 
Hva er din favoritt nå i Mai? Jeg har mange, men denne gangen ble det denne på bildet over :-)
 
Velkommen til ukas
MANDAGSTEMA!

8 kommentarer:

  1. Så fantastiskt vackra blommor du bjuder på!

    SvarSlett
  2. Så trevligt med alla vackra majblommor, jag bidrar med ett hav av rapsblommor för det gillar jag som mest just idag!
    Ha en fin vecka.
    Kram Lotta

    SvarSlett
  3. Oj, vilken fin och annorlunda färgställning! Den tyckte jag om!

    SvarSlett
  4. Som vanligt visar du en vacker bild :)

    SvarSlett
  5. Har försökt länka min bild som finns på http://ankisnatur.blogspot.se/2013/05/fangar-ljuset.html
    men ser inte att den finns med.

    SvarSlett
  6. Hej Helene

    Den vil ikke tage mit link. Så har jeg prøvet at lægge direkte fotolink også, og det tager den heller ikke??? Hjæælp.

    Men bortset fra det, også nogle smukke blomster du viser.

    SvarSlett
  7. Hej
    Fin tema... här är det lång väntan... jag tror rosorna är väldigt försenade i år

    SvarSlett
  8. Hej
    Vilka fina vårblommr det har kommit.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord! Det settes stor pris på:o)